3080051308 |
Avaluació competencial a primària. |
2017-2018 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
23/10/2017 - 20/11/2017 (25 hores) de 17:15h a 20:15h |
|
CRP del Baix Llobregat VII |
|
Josep Tarradellas, 11 (Martorell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
La primera sessió es realitzarà conjuntamnet amb el grup de dijous el dia 19 d'octubre |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Els canvis curriculars importants es concreten en canvis en l'avaluació. Si no canvia l'avaluació, difícilment canviarà res. Per tant, una visió competencial de l'aprenentatge comporta canviar què, com, quan i per què s'avalua.
En un currículum centrat en l'aprenentatge de l'alumnat, com és el currículum plantejat per competències, l'avaluació ha de ser formativa també -i sobretot- per a l'aprenent, que ha de ser capaç d'autoregular-se per ser conscient del que ha après, del que li queda per aprendre i del que pot usar per seguir aprenent.
|
| |
Objectius |
Conèixer les principals novetats de la nova Ordre d'avaluació.
Compartir el significat de l'avaluació per a l'aprenentatge.
Identificar les característiques de les activitats d'avaluació que serveixen per valorar l'assoliment de les competències.
|
| |
Continguts |
- Avaluació formativa. Avaluar per aprendre
- Les rúbriques
- Exemples d'activitats d'avaluació competencial.
......
|
| |
Formador/a |
Empar Gonzàlez Tirado
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
23/10/2017 |
- |
- |
Sessió 2 |
dilluns |
30/10/2017 |
- |
- |
Sessió 3 |
dilluns |
23/10/2017 |
- |
- |
Sessió 4 |
dilluns |
06/11/2017 |
- |
- |
Sessió 5 |
dilluns |
13/11/2017 |
- |
- |
Sessió 6 |
dilluns |
20/11/2017 |
- |
- |
|
| |